Nieuwe naam, stem en gezicht:

Begin mei is er een nieuwe collega begonnen:
Mijn naam is Dion en sinds begin deze maand ben ik werkzaam binnen Callvoip als commercieel medewerker. Na 3 jaar op de klantenafdeling van een telecombedrijf te hebben gewerkt, was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Met de ervaring die ik heb opgedaan hoop ik een gerichte service aan u te geven én een hierbij passende oplossing te bieden zodat ik van u een trouwe, maar vooral blije klant maak! Tot snel!
Blijf op de hoogte! Wij zijn actief op LinkedIn  & Twitter . Volgt u ons al?

Roadmap: wat staat er op de planning?

Wij blijven de centrale verder ontwikkelen op basis van wensen & ervaringen van onze klanten. Eind juni is er weer een grote update gepland:

Meer en betere statistieken
Er worden extra statistieken toegevoegd aan de gespreksrapportages. Zo heeft u sneller en beter inzicht in uw bereikbaarheid.

Bij warm doorverbinden ziet u het nummer van de beller
Bij warm doorverbinden was tot nu toe het nummer van uw collega zichtbaar. Straks ziet u eerst het nummer van uw collega, en zodra het gesprek echt wordt doorgezet verschijnt het nummer van de doorverbonden beller. Handig!
Qaller wordt vernieuwd!
Onze Smartphone App Qaller wordt verbeterd, uitgebreid én voorzien van een nieuwe look and feel - zie schermprints. Zo kunt u bijvoorbeeld straks met Qaller Plus ook gesprekken doorverbinden!

Kies met welke van uw nummers u uitbelt

En ja, eindelijk: binnenkort wordt het óók mogelijk om te kiezen welke van uw telefoonnummers u meestuurt als u uitbelt. Tot nu toe gebruikt u hiervoor meerdere accounts of de Hot Identity Switch. Straks kan dat gemakkelijk met een shortcode.

Er komen weer feestdagen aan!

Hemelvaart en Pinksteren staan weer voor de deur! Dit betekent voor veel bedrijven een wijziging in bereikbaarheid. Pas daarom uw belroute aan met een passende tijdsconditie en de juiste meldtekst. 
» handleiding tijdscondities

Case: Postcoderoutering

Wist u bijvoorbeeld dat u ook heel eenvoudig de herkomst van uw klanten kan bepalen en deze kan ‘sorteren’ door hun te vragen bijvoorbeeld de eerste twee cijfers van hun postcode in te toetsen? Meer informatie...

Vragen, problemen of assistentie gewenst?
 

Wij worden blij van gelukkige klanten!
Mocht er iets niet lekker lopen, heeft u een vraag over de telefooncentrale of ervaart u problemen met de dienst? Neem dan contact met ons op! 
Meer weten: bel 050 820 0000 of mail ons.

Internet-adres-check!
Als Callvoip-klant profiteert u van extra kortingen.
Vraag gratis aan!

Nog ISDN?
ISDN stopt over een paar maanden! Kent u nog iemand? 
Stap over!

Apparatuur nodig?
Apparatuur door ons geconfigureerd. 
Plug-and-play!
Bezoek de shop!
Op onze diensten zijn de algemene voorwaarden van TijdhofConsulting van toepassing.
Wijzigingen en/of typefouten voorbehouden. 

Copyright © 2019 Callvoip, All rights reserved.


uitschrijven