Blijf op de hoogte! Wij zijn actief op LinkedIn & Twitter. Volgt u ons al?
De feestdagen staan weer voor de deur!
Een goed moment om terug te kijken naar wat er allemaal is gebeurd dit jaar, en om vooruit te kijken naar wat er gaat komen!
...en niet vergeten: stel uw feestdagentijden en -teksten alvast in!
Team Callvoip wenst u fijne feestdagen &
een gelukkig en gezond 2019!
Het jaar begon met een Click-to-Dial update:
• vereenvoudigde aanmelding
• notificatie bij inkomende oproepen
• logboek in/uitgaande calls
• koppel nummers aan een naam
• volledige bedrijfstelefoonboekfunctie!
U ziet, onze Click-to-Dial is meer dan haar naam doet vermoeden. De gratis Chrome-app is handig voor vrijwel elke klant. Click-to-Dial wordt door zo'n 1000 klanten gebruikt en staat ook voor u klaar!
HetOperator Console is gereleased. Dit dashboard biedt:
• realtime gespreksverkeer
• zien wie belt, gebeld wordt, vrij is
• on screen aannemen
• doorverbinden, CallPickup
• geavanceerde wachtrij-acties
• realtime statistieken
Het Operator Console is een uitkomst voor o.a. hotels, zorginstellingen, bedrijven met meerdere vestigingen en iedereen die vanaf de computer het telefoonverkeer wil overzien en kunnen beheren.
Trots zijn we op VoIP CTI:
de mogelijkheid om uw CRM-/ klantsysteem met Simmpl te koppelen. Het resultaat:
• inkomende call opent in uw CRM
• klik en bel vanuit uw CRM
• tijdswinst, efficiency, geen gezoek!
En nog veel meer...!
Zo hebben wij ons systeem AVG-klaargemaakt, is provisioning u uitgebreid, werd de Qaller+ App sterk verbeterd , is de API verbeterd voor meer koppelingsmogelijkheden, is het Simmpl Panel nog mooier, veiliger, robuuster en intuïtiever geworden!
En last but not least: in augustus verwelkomden wij Arienne en Lennart. Grote kans dat u ze inmiddels al eens hebt gesproken.
Wij gaan u in 2019 weer vele mooie nieuwe dingen bieden!
Er wordt hard gewerkt aan Vast Mobiel: uw mobiele nummer wordt hierbij volledig geïntegreerd in uw telefooncentrale. Sneak preview:
En wat denkt u van UC (Unified Communications)?
Denk hierbij aan:
• uitbreiding met video chat en presence
• Presence: zie de BLF-status van collega's
• Browser-based bellen, ..... en meer!
Uiteraard staat verdere integratie met uw systemen hoog op de lijst!
Onze Click-to-DialChrome-app biedt nu al een mooie integratie. In 2019 zal de app nog functionaliteit gaan bieden.
Komende Click-to-Dial mogelijkheden:
• Click-to-Dial adressen in uw Yealink-toestel importeren
• meer gespreksinformatie, bv gespreksduur
• meer koppelingsmogelijkheden met webapplicaties
• .... en meer!
Vergeet uw belroute niet te wijzigen voor de feestdagen!
Met de feestdagen heeft u ongetwijfeld gewijzigde openingstijden. Lees in onze handleidinghoe u dit eenvoudig zelf instelt.
Wij worden blij van gelukkige klanten!
Mocht er iets niet lekker lopen, heeft u een vraag over de telefooncentrale of ervaart u problemen met de dienst? Neem dan contact met ons op! Meer weten: bel 050 820 0000 of mailons.
Internet-adres-check!
Wij zien wat voor internet er bij u mogelijk is en ontzorgen u graag! Vraag gratis aan!
Nog ISDN?
ISDN stop in 2019! Kent u nog iemand?
Laat hem/haar nu overstappen! Stap over!
Apparatuur nodig?
Van VoIP toestellen tot netwerkapparatuur u vindt het in onze webshop! Bezoek de shop!
Op onze diensten zijn de algemene voorwaarden van TijdhofConsulting van toepassing.
Wijzigingen en/of typefouten voorbehouden.