De Operator Console is een realitme telefonie dashboard dat u het volgende biedt:
1. Realtime gespreksverkeer (huidige gesprekken)
2. Actuele toestelstatus (idle, ringing, busy)
3. OnScreen aannemen, doorverbinden, call pickup
4. Geavanceerde wachtrij-acties (o.a. meeluisteren, influisteren. inbreken)
5. Realtime wachtrij-statistieken
Creëer zelf uw eigen dashboards middels drie onderdelen: call list, phonebook & queue.
Zo ziet u eenvoudig en overzichtelijk wat er in uw organisatie gebeurt.
Wat kunt u ermee?
De Operator Console geeft receptionisten, supervisors, callcenter-trainers, etc. een duidelijk overzicht wat er gebeurt in de organisatie.
1) Receptionisten: zie in één oogopslag of collega's beschikbaar zijn; klik en neem aan, verbind door, zet in de wacht oftrek een gesprek naar je toe. Hou overzicht.
2) Supervisor: zie in één oogopslag uw wachtrijen: key statistics (wachtenden, gem. wachttijd, ingelogde agenten). Klik door naar details per wachtrij (welke bellers wachten, worden geholpen)
3) Trainer: geavanceerde training voor inbound callcenter. Luister mee met gesprekken, fluister uw collega iets toe of breek op het gesprek in (listen-in, whisper-in, barge-in).
Elke gebruiker maakt zelf één of meer aanpasbare dashboards in het Operator Console. Bouw uw dashboard met de 3 widgets: Call List, Phonebook en Queue widget. Customize uw eigen dashboard: items, kleur, naam, plaats, etc.! Klik op de knop hieronder om de uitgebreide handleiding te bekijken.
De Operator Console is nieuw! Wij willen u graag laten kennismaken met deze mooie uitbreiding. Zo kunt u kunt zelf ondervinden wat dit in uw omgeving toevoegt. Wij assisteren u hierbij graag!
Introductie: de Operator Console functie is de komende maanden gratis te gebruiken.
Na de introductieperiode (datum volgt) wordt de Operator Console een betaalde dienst. Wij zullen u binnenkort informeren per wanneer dit een betaalde dienst wordt en tegen welk tarief.
Tot die tijd nodigen wij u uit om de Operator Console kostenloos uit te proberen.
Het is weer bijna Pasen!
Dit betekent misschien een wijziging in uw bereikbaarheid. Pas daarom uw belroute aan met een passende tijdsconditie en de juiste meldtekst. Met onze handleiding stelt u de telefooncentrale eenvoudig in!