CallvoipTelefonie introduceert: Operator Console

De Operator Console is een realitme telefonie dashboard dat u het volgende biedt:  
1. Realtime gespreksverkeer (huidige gesprekken)
2. Actuele toestelstatus (idle, ringing, busy)
3. OnScreen aannemen, doorverbinden, call pickup
4. Geavanceerde wachtrij-acties (o.a. meeluisteren, influisteren. inbreken)
5. Realtime wachtrij-statistieken

Creëer zelf uw eigen dashboards middels drie onderdelen: call list, phonebook & queue.
Zo ziet u eenvoudig en overzichtelijk wat er in uw organisatie gebeurt.

Wat kunt u ermee?

De Operator Console geeft receptionisten, supervisors, callcenter-trainers, etc. een duidelijk overzicht wat er gebeurt in de organisatie. 

1) Receptionisten: zie in één oogopslag of collega's beschikbaar zijn; klik en neem aan, verbind door, zet in de wacht of trek een gesprek naar je toe. Hou overzicht.

2) Supervisor: zie in één oogopslag uw wachtrijen: key statistics (wachtenden, gem. wachttijd, ingelogde agenten). Klik door naar details per wachtrij (welke bellers wachten, worden geholpen)

3) Trainer: geavanceerde training voor inbound callcenter. Luister mee met gesprekken, fluister uw collega iets toe of breek op het gesprek in (listen-in, whisper-in, barge-in).
Elke gebruiker maakt zelf één of meer aanpasbare dashboards in het Operator Console. Bouw uw dashboard met de 3 widgets: Call List, Phonebook en Queue widget. Customize uw eigen dashboard: items, kleur, naam, plaats, etc.!
Klik op de knop hieronder om de uitgebreide handleiding te bekijken.
 
Handleiding Operator Console

Introductiemaanden

De Operator Console is nieuw! Wij willen u graag laten kennismaken met deze mooie uitbreiding. Zo kunt u kunt zelf ondervinden wat dit in uw omgeving toevoegt. Wij assisteren u hierbij graag!

Introductie: de Operator Console functie is de komende maanden gratis te gebruiken.
Na de introductieperiode (datum volgt) wordt de Operator Console een betaalde dienst. Wij zullen u binnenkort informeren per wanneer dit een betaalde dienst wordt en tegen welk tarief.
Tot die tijd nodigen wij u uit om de Operator Console kostenloos uit te proberen.

Uw testervaringen? Zeer welkom!
Wij zijn erg benieuwd naar uw feedback om de console zo verder te verbeteren.
Klik hier en deel uw bevindingen en feedback met onsBedankt!
Fijne Paasdagen!
Het is weer bijna Pasen! 
Dit betekent misschien een wijziging in uw bereikbaarheid. Pas daarom uw belroute aan met een passende tijdsconditie en de juiste meldtekst. Met onze handleiding stelt u de telefooncentrale eenvoudig in!

Download één van onze meldteksten

Aankondiging onderhoud

Start: vrijdag 30 maart vanaf 23.00
Eind: zaterdag 31 maart 05:00 uur

Impact tijdens onderhoud
kans op verminderde beschikbaarheid:
• Telefonie: max. 30 min
• Bedieningspagina's: geen
• API: geen
• Qaller: max. 30 min

Excuses voor eventueel ongemak.
Bent u opzoek naar informatie over een andere functionaliteit?
Klik hier en bekijk onze uitgebreide handleiding van Simmpl
Op onze diensten zijn de algemene voorwaarden van TijdhofConsulting van toepassing.
Wijzigingen en/of typefouten voorbehouden. 
Copyright © 2018 Callvoip, All rights reserved.


uitschrijven